Tisztelt Ügyvédnő!
A következőben kérem tanácsát.
1., új építésű (2,5 éve épült, tehát a szavatosság miatt időszerű) ingatlannal kapcsolatos szóbeli, sms-n, e-mailben, legutóbb átvétellel igazolt papíralapú bejelentéseimet a kivitelező/építtető nem veszi tudomásul. Vannak már 2 éve válaszra váró témák, és vannak elavult problémák (saját pénzemen kicserélt-javított). BÉKÉS úton próbálom rendezni a helyzetet, de nem kapok érdemi (hivatalos) választ: " majd, most más a prioritás, stb." Sajnos még a kivizsgálásig sem jutnak el a dolgok. Természetesen sem jótállási jegy, sem sem jegyzőkönyv nem készül semmiről sem. Fogyasztóvédelem? Jogi út?
2., Ugyanezen kivitelező nem az engedélyezett alaprajznak megfelelően fejezte be a közös terület egyes részeit (módosítási engedélyek nem születtek). Pl. hiányzó falak, stb. Elvileg mi a teendő ilyenkor?
Előre is köszönöm szíves segítségét.
Oszi